خوشحاليم بزغاله و خس و خاشاكم اما تروريست و آدمكش نيستيم

سلام دوستاي سبز و آزاده ، من اخبار رو بيشتر از طريق كانال هاي ماهواره اي دنبال ميكنم با توجه به نظرات و حرفهاي سبز ها در اين كانال ها لازم ديدم اينو بنويسم. دوستان سبز من بايد به خودتون افتخار كنيد و خوشحال باشيد ... چرا نااميدي؟

بياييد همه اينو با هم تكرار كنيم :
خوشحاليم كه بزغاله و خس و خاشكيم اما تروريست و آدمكش نيستيم.
خوشحاليم كه بعضيامون بي دين هستن اما وحشي و قاتل و جلاد نيستيم.
خوشحاليم كه كتك ميخوريم اما واسه قدرت دروغگو و رياكار نيستيم.
خوشحاليم كه سبزيم اما واسه هدفمون مجبور نيستيم قرمز بشيم.
خوشحاليم كه دنياي سبز ما رنگ قرمز فيلترنگ و سانسور ندارد.
خوشحاليم با اين كه هيچوقت مثل شما جنايت نمي كنيم اما از ما ميترسيد و صورت خودتون رو پنهان ميكنيد.
خوشحاليم كه آزاده گي مون رو به كيك و سانديس نمي فروشيم.
خوشحاليم كه ما از آزادي و زندگي و خنده حرف ميزنيم اما سرشت و افكارمون با مرگ و گريه و زاري آلوده نشده.
خوشحاليم كه اينقدر شجاعت داريم حرفمون رو بزنيم بدون اينكه اونو در زير نقابهايي به نام دين ، ولايت فقيه و ... پنهان كنيم.
خوشحاليم كه با همه كشورها دوستيم و با هيچ كشوري دشمني نداريم.
خوشحاليم كه تواناييم و براي رسيدن به هدفمون نيازي به تهديد رهبرتون نميبينيم.
خوشحاليم در روزايي كه سينه عزيزانمون توسط گلوله هاي تروريست و جنايتكاران شما هدف قرار گرفته شده و عزاداريم باز هم از هدفمون دور نمي شويم و اميد رو هميشه به ياد داريم.


قاتلان اگر براي ما سيل مي شويد ما سبز ها براتون دريا مي شويم
و
بر روي زندگي قرمز و خون آلود ، پر از خشم و مرگ شما رنگ سبز زندگي و آزادي خواهيم ريخت



2 نظرات:

پوریا گفت...

سلام دوست عزیز میخواستم ببینم میشه یه دعوت نامه واسه من ارسال کنید(بالاترین) ممنون میشم poori_persian_star@yahoo.com

Anonymous گفت...

سلام
من تا الان حدود 2 سال هست که با بالاترین آشنا هستم از اون زمانی که سایت صبحانه بود اما به دلیل مسائل درسی نتونستم عضو شوم اما الان هر کاری می کنم نمی تونم عضو شم کسی رو پیدا نمی کنم که دعوت نامه بده
خواستم عضو بالاگردون هم بشم اما ایمیل فعاسازی برام نمی یاد
تو رو خدا کمک کنید
EMAIL : ASSASSIN.UPRISING@GMAIL.COM

ارسال یک نظر